Marketing E-Sklepu

Jeżeli dotarłeś do tego momentu obsługę e-sklepu masz już w małym palcu, ale co teraz? Samo utworzenie intuicyjnego i responsywnego E-Sklepu to 40% sukcesu. Pozostałe 60% to marketing, bez dobrej promocji nie pozyskasz klientów. No właśnie… Dlatego tu jesteśmy! 
In2Web pomoże Ci uzyskać sprzedaż i wypracować stały dochód. 

1. Pozycjonowanie

80% klientów In2Web po zakupie E-Sklepu decyduje się na rozbudowanie współpracy o pozycjonowanie, patrząc po opiniach google o In2Web jeszcze nie było klienta który byłby niezadowolony a pozycjonowanie nie przyniosło by rezultatów i zysków. Dlaczego?

  1. W przeciwieństwie do konkurencyjnych agencji nie trzymamy klienta na siłę, wiemy że z nami zostaniesz z uwagi na efekty pozycjonowania dlatego nie boimy się krótkich umów. Nie podpisujemy długoterminowych zobowiązań, standard w branży to wiążąca na 2 lata umowa. U nas wygląda to tak, że możesz zrezygnować w każdej chwili, nie widzisz efektów – rezygnujesz, nie płacisz abonamentu za kolejny miesiąc. Brzmi fajnie?
  2. Co miesiąc otrzymujesz raport z przeprowadzonych działań, masz wgląd w to co robimy, nic nie ukrywamy.
  3. Przodujemy nie tylko w jakości pozycjonowania ale i w cenie. Najtańszy pakiet pozycjonowania to 200 zł netto/msc.

Przykład naszego pozycjonowania – od zera do 800 zamówień/msc

Zademonstruję na przykładzie jednej z dziesiątek realizacji usług pozycjonowania jakie wykonaliśmy jak dużo daje pozycjonowanie. 

Przykład to sklep internetowy o mało popularnej niszy (sprzedaż ręcznie tworzonych figurek). Nasze działania rozpoczęliśmy od optymalizacji.

1. Optymalizacja – Listopad 2016

Podczas procesu optymalizacji zmodyfikowano m.in. treści, nawigację, zagnieżdżenie logo sklepu i nagłówki, tytuły, opisy oraz przekierowania. Przygotowano także szereg wytycznych i porad dla Klienta, tak aby rozbudowa strony była spójna z obraną strategią SEO.

2. Link building – Grudzień 2016

W trakcie realizacji strategii link buildingu sukcesywnie rosła liczba fraz kluczowych w TOP10.

3. Korekty – Styczeń 2017

Serwis został ponownie zoptymalizowany pod kątem nakierowania go na priorytetowe dla Klienta frazy kluczowe z zakresu najlepiej sprzedającego się produktu. Domena nadal była linkowana z wielu różnorodnych źródeł wysokiej jakości w celu dywersyfikacji jej profilu linkowego.

3. Mocne wyniki i duża sprzedaż – Wrzesień 2017

Wszystkie pozycjonowane frazy kluczowe pojawiły się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania Google. Ponadto widoczność witryny wzrosła naturalnie na bardzo dużą liczbę fraz powiązanych z frazami głównymi.

4. Pozycjonowanie się opłaca – Marzec 2018

Pozycjonowanie to proces ciągły, dlatego prace nad pozycjami oraz ruchem w serwisie internetowym nadal trwają, strona sukcesywnie jest optymalizowana o kolejne elementy i rozbudowywana pod kątem produktów oraz treści. Efekty naszej pracy poskutkowały zauważalnym zwiększeniem liczby złożonych zamówień, co zasygnalizował nam sam Klient.

Tak może wyglądać wykres ruchu w Twoim sklepie internetowym!

Napisz do nas, bądź widoczny w Google. -> Kontakt