19.12.2024 Aktualizacja poradnika o nowe serwery IMAP, SMTP oraz porty.
Ściągawka!
Zmiana serwera pocztowego przychodzącego IMAP: mail.twojadomena.pl
Zmiana serwera pocztowego wychodzącego SMTP: mail.twojadomena.pl
Port poczty przychodzącej IMAP: 993
Port poczty wychodzącej SMTP: 465
Szyfrowanie: SSL/TLS lub SSL
Uwierzytelnienie: plaintext / bez hasła / normalne hasło
A my dziś to zrobimy na koncie pocztowym biuro@zems.pl
Gdy przydarzy się nam gdzieś wpisać „nazwę użytkownika”, wpisujemy cały mail: biuro@zems.pl
Poniższy artykuł tłumaczy jak skonfigurować swoje konto pocztowe pod program pocztowy Outlook albo jak kto woli Windows Poczta na komputerze stacjonarnym.
Naszym klientom, którzy decydują się na odbieranie poczty na komputerze, jednym z wyborów, jest już wgrany w system, program pocztowy, bez pobierania czegokolwiek!
Otwórz program, wpisując w wyszukiwarkę windowsa frazę Poczta wpisz całego swojego maila i dalej „Kontynuuj„

Zaznaczamy „Pokaż więcej” oraz „Użyj zalecanych ustawień„, jeżeli wszystko idzie po naszej myśli, powinno wybrać IMAP.

Teraz weryfikujemy czy wszystko się zgadza, zarówno dla serwera przychodzącego jak i wychodzącego.

Cierpliwie oczekujemy!

Po odczekaniu kilku chwil klikamy „Dalej„

To wszystko. Konto pocztowe zostało skonfigurowane i gotowe do służenia Twojej firmie.

Jeżeli cały czas wyskakuje Ci komunikat o nieprawidłowym poświadczeniu/nazwie/haśle bądź uwierzytelnieniu, upewnij się, że te dane się zgadzają! Możliwe też, że masz blokadę na serwer.
Możesz wtedy napisać do supportu, na biuro@in2web.pl
Albo jeszcze prościej! Odblokuj się w 5 sekund na https://odblokuj.in2web.pl
Teraz może na smartfonie? iOS czy Android – kliknij i przejdź.